Plötsligt händer det

Ny dag, nytt år, ny blogg!? Varför inte. Studentliv via distans är i största del väldigt tråkigt socialt. Det sociala studentlivet är lika med noll, vilket innebär att jag mer eller mindre arbetar i ensamhet varje dag. Väldigt tråkigt för en person som älskar att prata skit.

Vad gör man egentligen när man startar en ny blogg? Presenterar man sig själv, näe det känns meningslöst. De som kommer läsa det här är ju högst troligen en och annan nära vän. Jag skriver helt enkelt i följet av den tristess jag känner med mitt studentliv. Missförstå mig inte, jag är väldigt glad att jag studerar och utbildar mig, men tysnaden och ensamheten som distansstudier kräver är inte helt optimalt enligt mig. Därav kan man behöva skriva av sig, och vem gör inte det via datorn idag!?

Idag har jag påbörjat två nya kurser, känner mig optimisktisk! De här ska gå bra. Riktigt bra. Högsta betyg. Eller ja, det ska gå iaf.:) Men kurserna verkar faktiskt roliga och de gör saken mycket lättare.

Nu är det färdigt med det första inlägget, tack för idag, slut för idag!;)

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0