Välkommen kära vår?

Vilka vårkänslor man har haft i helgen, helt underbart. Rädslan finns dock där att moder jord bara retas och snart kommer väcka upp kylan igen! Men innan hon gör det är det bara att passa på att njuta.:)

 

I fredags lämnade Tommy av barnen hos gammelmorfar och vidare åkte jag och Tommy till Ikea. Köpte en bänk till köket, fårfäll till bänken, dynor till de andra stolarna, trofast förvaring och vägghyllor till barnens lekrum, ett 10-tal ramar, kastrull, batterier och sen var det väl slut där tror jag. Och jag som hade tänkt köpa en systemkamera den här månaden.

 

 

( I skrivandets stund kommer Lilleman inspringandes och tittar förnöjt på mig och utropar ”Uno Dos Tres!!!”, duktig kille!:))

 

Nu har vi gjort i ordning i barnens lekrum. Ska byta ut lite tavlor där bara, ska hände upp de två tavlor barnen fick av deras mormor i julklapp. Så just nu är barnens lekrum städat! Så här städat kommer ni aldrig få se det irl!

 

 

I lördags hörde jag ett eko från kylskåpet och åkte iväg för att storhandla, efter handlingen får vi iväg till Ljusdal för att gå på dop. Hann i precis i tid till dopet i stort sett, vilket var stort för oss!;) Kameran glömde vi bort på dopet så klart så knäppte kort på kvällen istället när vi gick över till L för att säga Grattis!

 

 

Genar över isen och ja Mr.T i kavaj.

 

 

Söndag var en riktigt slappardag som innebar lite solhäng, källsortering och städning.

 

 

Idag är barnen hemma från dagis, kände att vi behövde en dag tillsammans bara vi tre. När jag jobbade var jag ju hemma själv med dem två dagar varannan vecka. Men vi tre blir snart inte ensamma längre då vi ska åka och möta upp mormor på stan.

 

Jag och Viggo har "myst" tillsammans och jag och Tilde har varit produktiva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0