Fredag

Veckan har gått hyffsat bra. Ena kursen är intressant och rolig, den andra är...  Ja den är är komplicerad. Fruktansvärd kursbok som jag inte tycker om, inte lika intressant heller.

Starx ska jag och Tilde åka till Gävle, vi ska ha tjejdygn.:P Det var länge sen jag och Tilde var ensamma nu och det behöver man ibland. Vi alla behöver egentid med alla männsikor vi har runt oss och vi behöver få andas frisk luft ifrån varandra ibland. Tilde har dessutom en lillebror som är väldigt framåt och gärna ställer sig i centrum för att höras här hemma i familjen. Men nu blir det bara jag och Tilde i ett dygn, hon som får styra och ställa diskussionerna utan att bli störd av den lille 3åringen.

Den här lilla pojken ska istället få tillbringa dygnet med sin pappa. Jag vet inte vad de ska göra, gå runt och spänna muskler vet Viggo redan hur man gör. Kanske pappan ska lära han raka sig? Tur i oturen har vi både en blixten Mc Queen tröja och ett par blixten Mc Queen byxor rena, annars hade jag hoppas på att alla sådana kläder skulle vara smutsiga när pappan skulle vara hemma med Viggo för att pappan ska få uppleva en morgon med att klä på herrn, ja alltså 3åringen.
Han är otroligt fixerad vid kläder, strumpor, byxor, kalsonger och tröjor ska vara helt rätt. Idag var det fel byxor jag hade lagt fram (såklart). Det fanns inget märke på byxorna nämligen. INGET MÄRKE? Ja nu menar inte han i stil med Gucci eller Dior utan mer inget märke i form av spindelmannen eller blixten Mc Queen. Hur som helst, Tilde har aldrig varit lika extrem som Viggo gällande kläder. Men det ligger i generna kanske?
Detta med Viggos kläder hade jag inte direkt tänkt att komma in på men det blir inte alltid som man tänkt, tack och lov har han accepterat långärmande tröjor numer. Innan kunde han självklart inte ha långärmade tröjor får då syntes inte hans starka muskler!;)

Till något roligare, idag är det exakt 3 månader tills vi är i NYC! Jag längtar otroligt mycket och är väldigt glad för att resan äntligen blir av. Eller äntligen och äntligen, har sedan länge bestämt mig för att ge mig själv resan i 25 års present och det var knappt två månder sen 25 års dagen var. Jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0